اخبار روزفناوری

لو رفتن قیمت ایالات متحده برای مدل‌های Pixel 9 Pro را فاش می‌کند و کاربران باید برای افزایش قیمت‌ها آماده شوند.

لو رفتن قیمت ایالات متحده برای مدل‌های Pixel 9 Pro را فاش می‌کند و کاربران باید برای افزایش قیمت‌ها آماده شوند.

با نزدیک شدن به رویداد Made by Google، اطلاعات فاش شده از سری Pixel 9 ما را با رمز و راز کمی در مورد ظاهر مدل‌های آینده و مشخصات آنها باقی گذاشته است. گزارش‌های قبلی اطلاعات قابل‌توجهی در مورد هر چهار مدلی که قرار است رونمایی شوند، رنگ‌های احتمالی آنها و طرحی که قرار است ارائه کنند، ارائه کرده است. اگرچه اطلاعات محدودی در مورد قیمت سری جدید وجود دارد، ما منتظر افزایش قیمت. اکنون، یک افشای قیمت جدید اطلاعاتی را در مورد مدل‌های Pixel 9 Pro ارائه می‌دهد و شما باید این بار آماده باشید که بیشتر بپردازید.

نشت اطلاعات در ایالات متحده افزایش قیمت پیش‌بینی شده برای Pixel 9 Pro و 9 Pro XL را تأیید می‌کند

در حالی که Google برای رویداد بعدی خود در 13 آگوست آماده می شود، کاربران و جامعه فناوری مشتاقانه منتظر سری Pixel 9 و ارتقاهای آتی آن هستند. شایعات در مورد مدل های آینده دست از سر خود برنداشته و هیچ شگفتی برای رونمایی بزرگ باقی نگذاشته است. افشاگری‌ها تا تاریخ عرضه متوقف نمی‌شوند، زیرا گزارش جدیدی قیمت‌های ایالات متحده را برای Pixel 9 Pro و 9 Pro XL نشان می‌دهد.

در حالی که گزارش‌های قبلی اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری اروپایی سری Pixel 9 به ما می‌داد، اطلاعات کمی در مورد قیمت ایالات متحده در دسترس بود. یک Redditor فهرست T-Mobile را به اشتراک گذاشته است که Google Pixel 9 Pro و 9 Pro XL را ارائه کرده است. قیمت برای گزینه های ذخیره سازی متنوع طبق اطلاعات فاش شده، قیمت اولیه Google Pixel 9 Pro 1000 دلار خواهد بود و Pixel 9 Pro XL از 1200 دلار شروع خواهد شد.

U..S. Pricing for Pixel 9 Pro Leaked

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که این فهرست شامل قیمت‌های یکسانی برای نسخه‌های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی است که می‌تواند به برخی از بسته‌های تبلیغاتی به عنوان بخشی از قرارداد پیش‌سفارش توسط Google برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان نسبت داده شود. مدل Pro XL شاهد جهش قیمتی 200 دلاری است، اگرچه گفته می‌شود اندازه آن با پیکسل 8 پرو با نمایشگر 6.8 اینچی برابری می‌کند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که Pixel 9 Pro و Pro XL از حافظه 256 گیگابایتی برای مدل پایه شروع می‌کنند، در حالی که گزارش‌های قبلی خلاف این را نشان می‌دهند.

YCM APPHO 02 YMF VAF25 G1 Ad Banner 728x90px ENG 2

به‌نظر می‌رسد قیمت ایالات متحده با قیمت فروش اروپایی مطابقت داشته باشد، و نشان می‌دهد که قیمت Pixel 9 Pro Fold همچنان باقی خواهد ماند. مانند Pixel Fold اصلی. این می تواند یک استراتژی برای حفظ موقعیت تاشو در بازار با ویژگی های پیشرفته و قیمت رقابتی باشد. هنوز تایید رسمی قیمت های حدس زده شده را نشنیده ایم. کمتر از یک هفته تا رویداد Made by Google باقی مانده است و در این رونمایی بزرگ، سری Pixel 9 را با مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و طراحی آن خواهیم دید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا